مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-02اقتصادي

تملک سایت اداری جهاد کشاورزی گلستان قطعی شد


مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان، مبنی بر خرید و تملک زمین چهار هکتاری جهاد کشاورزی گلستان به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

- محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تهاتر زمین جهادکشاورزی گلستان با شهرداری اظهار کرد: در یک سال گذشته پیگیری های زیادی برای اجرای مصوبه شورا در خصوص احداث پارک چهار هکتاری در خیابان بهشتی که از اراضی جهاد کشاورزی بود داشتیم و تلاش شد بعد از تصویب در شورا، طی مراحلی در استان برای وزارت جهاد کشاورزی ارسال شود تا هیات وزیران آن را تصویب کنند.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه امسال در احکام بودجه سال 1400، ظرفیت هایی را برای تهاتر این زمین شاهد بودیم، توضیح داد: براساس این احکام، به سازمان مدیریت و استاندار اجازه داده شده در قالب تهاتر این مصوبه انجام شود.

وی با بیان اینکه با طی کردن مراحل اداری این کار سرانجام رسید، گفت: تلاش می کنیم جهاد کشاورزی گلستان به پارک تبدیل می شود و جاذبه های گردشگری و ویژگی های خوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی در توضیح جزییات این تهاتر هم گفت: ساختمانی به مساحت 10 هزار متر مربع شامل زیربنای غیرمفید و در 10 طبقه در قبال این چهار هکتار ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک سایت اداری جهاد کشاورزی گلستان قطعی شد

تملک سایت اداری جهاد کشاورزی گلستان قطعی شد