مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-02حوادث

مردی بر اثر حمله خرس در کوه های اقلید مجروح شد


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس از مجروحیت یک مرد 65 ساله در کوه های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید در پی حمله خرس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان با بیان این خبر اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی در مورد حمله یک قلاده خرس به یک مرد 65 ساله به مرکز دیسپچ استان فارس، که موجب مصدوم شدن وی از ناحیه سر و هر دو پا شده بود، بلافاصله گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: به علت حساس بودن شرایط و سخت گذر بودن منطقه که در ارتفاعات کوه های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید بود، تکنسین های اورژانس برای رسیدن به مصدوم در حدود 45 دقیقه کوهنوردی کردند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، عملیات امداد و نجات مصدوم که از ناحیه سر و هر دو پا دچار آسیب و شکستگی هر دو دست شده بود به طول انجامید.

رییس اورژانس فارس خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه دیده پس از اقدامات درمانی توسط اورژانس به درمانگاه حسن آباد و سپس به بیمارستان اقلید منتقل شد.

مرادیان مرادیان از مردم خواست از ورود به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان هایی که احتمال زندگی حیات وحش در آنها وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی بر اثر حمله خرس در کوه های اقلید مجروح شد

مردی بر اثر حمله خرس در کوه های اقلید مجروح شد