مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-02سياسي

انتخابات یک رزمایش بزرگ ملی است


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه از انتخابات پیش رو به عنوان یک رزمایش بزرگ ملی و جنگی تمام عیار علیه دشمنان یاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه از انتخابات پیش رو به عنوان یک رزمایش بزرگ ملی و جنگی تمام عیار علیه دشمنان یاد کرد.

سردار بهمن ریحانی در مراسم تجلیل از خیرین رزمایش کمک مومنانه که امروز (12 خرداد) در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، از انتخابات پیش روی کشور به عنوان یک رویداد تاریخی یاد کرد و گفت: نباید انتخابات را صرفا به چشم یک رقابت حزبی و سیاسی ببینیم، بلکه این انتخابات یک رزمایش ملی بزرگ و جنگی تمام عیار علیه دشمنان است.

وی حضور مردم در پای صندوق های رای را در 42 سال بعد از انقلاب باعث افول دشمنان دانست و ادامه داد: امروز دنیا افول شیطان های دنیا و منطقه را از نگاه ایران می بیند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اکنون در آستانه انتخابات دشمن دوباره قصد دارد انتخابات ایران را کمرنگ و بدون حضور مردم و این رزمایش بزرگ را کم فروغ جلوه دهد و در چنین شرایطی همه ما مسئولیت داریم تک تک افراد را برای حضور پای صندوق رای دعوت کنیم.

سردار ریحانی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم بخشی از مردم که گله مند هستند از انقلاب قهر کنند، همچنین باید افرادی را انتخاب کنیم که راه انقلاب و شهدا را ادامه بدهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یک رزمایش بزرگ ملی است

انتخابات یک رزمایش بزرگ ملی است