مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-02سياسي

ساز و کار پخش مستندهای انتخاباتی/ صداوسیما فقط یک رای دارد


احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات با اشاره به پخش نشدن مستند همتی از ساز و کار ارسال مستندها به سازمان سخن گفت.

- ، احسان قاضی زاده هاشمی درباره ساز و کار تصمیم گیری درباره برنامه های انتخاباتی بیان کرد: ستاد تصمیم گیر درباره این فیلم ها ترکیبی پنج نفره است و تصمیمات به صورت جمعی گرفته می شود و فردی نیست.

وی درباره فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه این فیلم 20 دقیقه به هشت شب به دبیرخانه ستاد انتخابات واصل شد و براساس مصوبه کمیسیون که تصمیم جمعی نمایندگان دولت و معاون دادستان و نماینده سازمان صداوسیما و شورای نظارت است باید سه ساعت قبل واصل می شد.

این فیلم 20 دقیقه به ساعت 8 به دبیرخانه ستاد انتخابات رسید و حتی اماده سازی فنی این فیلم قریب یک ساعت به طول می انجامید و این خارج از زمان پیش بینی شده، بوده است که برای همه نامزدها السویه بین 8 شب تا 8:30 پیش بینی شده است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امکان اماده سازی این فیلم به لحاظ فنی هم وجود نداشت و تصمیم بر این شد که این فیلم به علت دیر رسیدن به سازمان، با تصمیم کمیسیون یعنی 2 نماینده از دولت و وزارت کشور و نماینده معاون دادستان، صداوسیما و شورای وزارت کشور پخش نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار پخش مستندهای انتخاباتی/ صداوسیما فقط یک رای دارد

ساز و کار پخش مستندهای انتخاباتی/ صداوسیما فقط یک رای دارد