مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-02ورزشي

اشتباه غیر قابل جبران کارگزار پرسپولیس/ چه کسی جای تماشاگران را پر می کند؟


ابراهیم شکوری می گوید کارگزار پرسپولیس جریمه مالی اخیر این تیم به علت انتشار پستی تاریخی در صفحه مجازی باشگاه را تقبل خواهد کرد اما جنبه معنوی این محکومیت و محرومیت از حضور تماشاگران در یک بازی حساس چطور جبران خواهد شد؟ - گروه ورزشی جی پلاس؛ پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس پیش از حضور این تیم در هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اشاره به لشگری کشی تاریخی نادرشاده افشار به هند با دردسر بزرگی برای این باشگاه تمام شده است.

این پست اینستاگرامی از سوی کارگزار باشگاه پرسپولیس روی صفحه اجتماعی سرخپوشان منتشر شده بود که به موجب قرارداد دو طرفه، صفحات مجازی باشگاه را تا زمان اتمام قرارداد اداره می کند اما حالا پرسپولیس را با ضرر و زیان مادی و معنوی مواجه کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی درخواست فدراسیون فوتبال هند مبنی بر آنچه پست اینستاگرامی پرسپولیس را توهین آمیز و غیر فوتبالی خوانده بود، سرخپوشان را با جریمه 17 هزار و 500 دلاری و همینطور یک بازی محروم از حضور هواداران (هنگام بازگشایی ورزشگاه ها لحاظ می شود) محکوم کرده است.

اکنون ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در توجیه این محکومیت ادعا کرده است که کارگزار باشگاه تمام جرایم را پرداحت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه غیر قابل جبران کارگزار پرسپولیس/ چه کسی جای تماشاگران را پر می کند؟

اشتباه غیر قابل جبران کارگزار پرسپولیس/ چه کسی جای تماشاگران را پر می کند؟