مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-02سياسي

ضرورت تخصیص سهم ویژه ساخت مسکن محرومین به خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به محرومیت این استان، گفت: باید سهم خراسان شمالی در پروژه ساخت مسکن محرومین از سوی کمیته امداد کشور ویژه باشد.

- ، محمد علی شجاعی عصر چهار شنبه در نشستی با محوریت بررسی تفاهم نامه ساخت مسکن محرومین با کمیته امداد کشور که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در تفاهم نامه ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد باید سهم این استان به خوبی لحاظ شود و استان با تمام توان پای کار است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به کم لطفی های صورت گرفته در بخش های مختلف از سوی سطح ملی نسبت به خراسان شمالی، گفت: با بازدید میدانی از روستاهای استان متوجه خواهید شد که اکثر خانه ها خشتی و گلی هستند و با باران شدید نیز تخریب می شوند.

وی افزود: در استان در شرح وظایف، تفکیک قوا وجود دارد اما در اجرا همه پای کار هستند و حتی در برخی امور نهادهای انقلابی جلوتر از سیستم دولتی حرکت می کنند.

شجاعی نتیجه این باهم بودن را به نفع معیشت و اقتصاد مردم استان توصیف کرد و گفت: نگاه ما این است که در استان مشکلات برطرف شود و مسئولان به دنبال توجیه انجام نشدن کارها نباشند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: از مجموعه کمیته امداد خواستارم تا با کمک یکدیگر بتوانیم مشکل مسکن و اشتغال مددجویان استان را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص سهم ویژه ساخت مسکن محرومین به خراسان شمالی

ضرورت تخصیص سهم ویژه ساخت مسکن محرومین به خراسان شمالی