مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-02سياسي

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه اندازی شد


شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه اندازی شد.

- ، علی جمادی عصر چهارشنبه در همایش بررسی تخلفات انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: رعایت قانون توسط کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی و حامیان آنها ضروری است و با تخلفات طبق قانون برخورد می شود.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه نامزدهای انتخاباتی به قانون خاطرنشان کرد: انتظار می رود که کاندیداها با رعایت قانون اولین گام را در راستای اعتمادسازی برای مردم نسبت به خود انجام دهند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب استان راه اندازی شده و تخلفات را در عرصه های گوناگون انتخابات مورد رسیدگی قرار می دهد.

وی از ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات کاندیداها خبر داد و تأکید کرد: دستگاه قضایی در فضای مجازی و حقیقی انتخابات را رصد و با تخلفات برخورد می کند.

جمادی، با بیان اینکه در شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از قضات با تجربه و آموزش دیده استفاده شده است گفت: تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و تصریح کرد: در این راستا از سوی دست اندرکاران انتخابات تمهیدات لازم برای برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه اندازی شد

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه اندازی شد