مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-02سياسي

زاکانی: قول می دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند


کشور انسداد ندارد و امکانات بسیاری داریم و با عدد و رقم به مردم قول می دهم که در سال اول دولت، تحول را با همه وجودشان احساس کنند و بعد از 4 سال نیز تغییر در زندگی شان را احساس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب با حضور در شبکه خبر سیما، به سوالات مطرح شده در حوزه های مختلف و برنامه های خود در صورت پیروزی در انتخابات پاسخ داد.

محورهای بیانات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است: - تلاش خواهیم کرد که با کمک کارشناسان و با تدابیر مناسب، بورس را به آرامش برسانیم و پس از مدتی، بورس را به امن ترین محمل برای سرمایه گذاری تبدیل کنیم.

- مدت 20 سال است که توفیق دارم در مبارزه با فساد فعال هستم؛ اراده دولت پشت مافیای واردات قرار دارد و ما هم دائما با رئوس اینها درگیر بوده ایم.

- مافیا به چشم کوچک می آید، اما در پشت آن آدم های بزرگی قرار دارند.

- مدت دو دهه با ریشه ها و تنه های قطور فساد در میان برخی مسئولان مواجه شده ام که نخبگان را مایوس می کنند و آبروی مسئولان پاکدست را می برند؛ در تمام این مدت حدود 70 بار با شکایت این ها راهی دادگاه شده ام و به لطف خدا، حتی یکبار هم محکوم نشده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: قول می دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند

زاکانی: قول می دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند