مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-02سياسي

رییس ستاد انتخابات استان تهران: بی طرفی مجریان انتخابات باید نمود داشته باشد


معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از خصوصیات بارز امام راحل بعنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی، اعلام مواضع خویش با صراحت و شجاعت تمام بود و این شخصیت برجسته همواره بر نقش مردم در تصمیم گیری ها و اهمیت حضور ملت در صحنه های مختلف تأکید داشتند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران: بی طرفی مجریان انتخابات باید نمود داشته باشد ایسنا/تهران معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از خصوصیات بارز امام راحل بعنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی، اعلام مواضع خویش با صراحت و شجاعت تمام بود و این شخصیت برجسته همواره بر نقش مردم در تصمیم گیری ها و اهمیت حضور ملت در صحنه های مختلف تأکید داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی عصر چهارشنبه 12 خردادماه در نشست با فرمانداران شهرستان های قرچک، ورامین، پیشوا، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: امام خمینی (ره) نظر و رأی مردم را تعیین کننده می دانستند.

انتخابات در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود ولی گاهی این رویداد جنبه ظاهری داشته اما تفاوت برگزاری انتخابات در کشور ما این است که رأی مردم مشروعیت دارد و از اصول بنیادین نظام محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات استان تهران: بی طرفی مجریان انتخابات باید نمود داشته باشد

رییس ستاد انتخابات استان تهران: بی طرفی مجریان انتخابات باید نمود داشته باشد