مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-02سياسي

چهار اولویت اول جلیلی از زبان مسئول ستادش در چهارمحال و بختیاری


رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری گفت: چابک سازی دستگاه اداری، حمایت از ظرفیت داخلی، ارتباط با کشورهای مشترک المنافع و توزیع عادلانه ثروت، - احسان قائدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اینکه چند روز از آغاز کار ستاد آقای جلیلی در استان نگذشته اما به فضل خدا بالغ بر 30 کمیته تخصصی تشکیل داده ایم.

رییس ستاد انتخاباتی انتخابات 1400 نگاه ویژه به جمعیت شهری و روستایی استان بوده که در این راستا رابطانی با ستاد برای پیگیری مسائل و احصای مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان های ده گانه استان مشخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: آقای جلیلی در 120 نقطه از کشور سفر داشته و به طور دقیق مسائل و مشکلات شهرها و برخی از روستاهای کشور احصا کرده و راهکارهایی برای رفع آن ها دارد که از جمله ی آن ها شهرها و مناطق کم برخوردار چهارمحال و بختیاری است.

قائدی تصریح کرد: چابک سازی دستگاه اداری و غلبه بر دیوان سالاری، حمایت از ظرفیت داخلی و افزایش تولید داخلی و صادرات، ارتباط با کشورهای مشترک المنافع و توزیع عادلانه ثروت، چهار اولویت فعالیت آقای جلیلی در صورت رای آوردن خواهد بود.

وی اظهار داشت: آقای جلیلی نگاه ویژه ای به توسعه مناطق محروم دارد به طوری که از نگاهشان استان های محرومی همانند  سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار اولویت اول جلیلی از زبان مسئول ستادش در چهارمحال و بختیاری

چهار اولویت اول جلیلی از زبان مسئول ستادش در چهارمحال و بختیاری