مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-02سياسي

مدیریت شهری فعلی به مردم ری بدهکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عظیم بابایی، شهردار پیشین منطقه 20 در جمع فعالان فرهنگی رسانه ای شهرری که در حسینیه بیت الرقیه به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) حضور داشت، - عظیم بابایی گفت: شهرری به عنوان قطب دینی و مذهبی شهر تهران باید مورد توجه قرار گیرد.

آنچه در این دوره برای توسعه شهرری انجام نگرفته، سبب دلخوری شهروندان شده در حالی که منطقه شهرری یکی از جاذبه های کلانشهر تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عظیم بابایی، شهردار پیشین منطقه 20 در جمع فعالان فرهنگی رسانه ای شهرری که در حسینیه بیت الرقیه به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) حضور داشت، گفت: شهرری به عنوان قطب دینی و مذهبی شهر تهران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: آنچه در این دوره برای توسعه شهرری انجام نگرفته، سبب دلخوری شهروندان شده در حالی که منطقه شهرری یکی از جاذبه های کلانشهر تهران است.

بابایی با اشاره به مطالبات به حق شهروندان ری خاطر نشان کرد: جداشدن ری از تهران بدون بررسی و کار کارشناسی قطعا باعث آسیب جبران ناپذیر خواهد شد؛ ولی قطعا در شورای شهر جدید بایست خدمات رسانی مناسبی را به براساس نیاز شهروندان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری فعلی به مردم ری بدهکار است

مدیریت شهری فعلی به مردم ری بدهکار است