مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-02سياسي

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس: کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ضمن حفظ انسجام داخلی در بُعد بین المللی بر ایمان تولید قدرت به بار خواهد آورد.

- رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس: کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد ایسنا/تهران رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ضمن حفظ انسجام داخلی در بُعد بین المللی بر ایمان تولید قدرت به بار خواهد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه 12 خردادماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار و اسناد 15 خرداد که در حسینیه بنی فاطمه شهرستان ورامین با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه بیان کرد: آثار و برکات این نشست ها برای همه روشن و مشخص است.

وی ادامه داد: خرداد ماه چند اتاق تلخ و شیرین دارد.

آزادی خرمشهر، 22 خرداد سالگرد سفر شیرین و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به ورامین و از همه مهم تر شکل گیری مبداء انقلاب اسلامی در 15 خرداد که در ایام رقم خورده است.

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضرت امام (ره) به موضوع حوادث خرداد ماه اتفاقی نگاه نمی کرد و بدانیم در این قیام فقط شهید شدن تعدادی انسان بیگناه نبود، موضوع مهم این بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس: کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس: کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد