مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-02سياسي

توضیحی درباره جداسازی بندرامام و بندرماهشهر


نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع خود درخصوص جداسازی بندرامام و بندرماهشهر، گفت: از ابتدای مجلس نهم، - ایسنا/خوزستان نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع خود درخصوص جداسازی بندرامام و بندرماهشهر، گفت: از ابتدای مجلس نهم، این موضوع را برای شهرستان شدن، دنبال کردم ولی هنوز مسئولان دو شهر به توافق نهایی نرسیده اند.

حبیب آقاجری در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به عمده اقدامات ملی توسط مجلس یازدهم، اظهار کرد: تصویب قانون راهبردی لغو تحریم ها، اصلاح ساختار بودجه نویسی، قانون مالیات بر خانه های خالی، اولویت دادن به بخش نظارتی مجلس، طرح جوانی جمعیت به حمایت از خانواده و اختصاص قیر رایگان جهت راه های روستایی در بحث محرومیت زدایی، طرح کمک معیشتی 60 میلیون نفری و .

عمده اقدامات ملی انجام شده توسط مجلس یازدهم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی همچنین درباره اقدامات انجام شده برای استان، گفت: آن چه بیشتر دنبال کردیم، طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی و بحث اشتغال زایی بود.

همچنین در حوزه انتخابیه ام، با توجه به ظرفیت هایی که دارد، بحث فاز دوم منطقه ویژه پتروشیمی و مجتمع الماس بندر ماهشهر را دنبال می کنیم که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره جداسازی بندرامام و بندرماهشهر

توضیحی درباره جداسازی بندرامام و بندرماهشهر