مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 20:552021-06-02سياسي

اقدامات انجام شده برای اشتغال زایی در بهبهان


نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اشتغال به عنوان مطالبه اصلی جوانان جویای کار، مجوز راه اندازی دو پالایشگاه پایین دستی با پالایشگاه بید بلند خلیج فارس عقد شد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اشتغال به عنوان مطالبه اصلی جوانان جویای کار، مجوز راه اندازی دو پالایشگاه پایین دستی با پالایشگاه بید بلند خلیج فارس عقد شد.

محمدطلا مظلومی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: من در خصوص مطالبات کهنه، معطل و بر زمین مانده حوزه انتخابیه خود، دسته بندی انجام دادم.

در ابتدای کارم نیز با خودم عهد دارم باتوجه به محرومیتی که در شهرستان آغاجاری سراغ دارم بر اساس باور و اعتقادات دینی ام، در مطالبه از مسئولان، از این شهر به عنوان منطقه بسیار محروم، علی رغم داشتن ذخایر نفتی که در اوپک نیز دارای نام و نشان و عنوان است، یاد کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم آغاجاری بحث بهداشت و درمان است و به همین دلیل در ابتدای کارم در مجلس، برای پیگیری مطالبات بهداشت و درمان آغاجاری یکسری اقدامات از جمله بحث ایجاد استقلالی در این حوزه در شهرستان ایجاد کنم زیرا وابسته به شهرستان بهبهان بود و معمولا نیز سرریز خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انجام شده برای اشتغال زایی در بهبهان

اقدامات انجام شده برای اشتغال زایی در بهبهان