مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-02سياسي

حماسه ایران در دل تحریم ها و کرونا


کاردار سفارت ایران در لندن می گوید که تحریم های آمریکا اجازه نداد تا اقلام و اشیای فرهنگی و تاریخی را از ایران برای نمایش در نمایشگاه حماسه ایران در موزه ویکتوریا و آلبرت لندن منتقل کنند اما با این وجود نمایشگاه با موفقیت برگزار شده و تا شهریور ماه برقرار است.

- کاردار سفارت ایران در لندن می گوید که تحریم های آمریکا اجازه نداد تا اقلام و اشیای فرهنگی و تاریخی را از ایران برای نمایش در نمایشگاه "حماسه ایران" در موزه ویکتوریا و آلبرت لندن منتقل کنند اما با این وجود نمایشگاه با موفقیت برگزار شده و تا شهریور ماه برقرار است.

سید مهدی حسینی متین، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری نمایشگاه بزرگ آثار تاریخی و فرهنگی ایران در موزه ویکتوریا و آلبرت گفت: نمایشگاه بزرگ آثار تاریخی و فرهنگی ایران (Epic Iran) که در محل موزه ویکتوریا و آلبرت لندن در حال برگزاری است، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فرهنگی ایران در خارج از کشور است.

بیش از دو سال پیش نظر و پیشنهاد اولیه برگزاری آن از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به مدیران موزه ویکتوریا داده شده که مورد استقبال آنها قرار گرفت و در این مدت تلاش های مستمر از سوی برگزارکنندکان این موزه انجام شد تا آثار، قطعات، اشیاء باستانی، فرهنگی و تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ایران در دل تحریم ها و کرونا

حماسه ایران در دل تحریم ها و کرونا