مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-02اقتصادي

اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال 99 و کسب رتبه سوم در بین شرکت های گاز استانی را از مهم ترین عملکرد این شرکت گاز در تحقق شعار «جهش تولید» دانست.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال 99 و کسب رتبه سوم در بین شرکت های گاز استانی را از مهم ترین عملکرد این شرکت گاز در تحقق شعار جهش تولید دانست.

کرم گودرزی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد سال 99 شرکت گاز استان، با تأکید بر اهمیت گازرسانی به صنایع، اظهار کرد: با افزایش 400 درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی تاکنون گازرسانی به 860 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده که تعداد 322 واحد آن در سال 1399 گازدار شده اند.

وی با اشاره به ضریب نفوذ گازرسانی شهری افزود: در سال گذشته شش شهر استان بعنوان شهر سبز معرفی و تنها شهر باقیمانده استان شهر شول آباد است که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود و با پیگیری بعمل آمده در سال 99 شروع مجدد این عملیات کلید خورد و امید است با تلاش های شبانه روزی همکاران، آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی لرستان

اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی لرستان