مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-03سياسي

برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات اولویت اصلی مجریان است


فرماندار سقز حفاظت از آرای مردم و کاندیداها، برگزاری انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه را اولویت اصلی برگزارکنندگان انتخابات در این شهرستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان صبح امروز در نشست با نیروهای اصولگرایی شهرستان سقز اظهار داشت: مشارکت سیاسی مردم شهرستان سقز در انتخابات های گذشته ریاست جمهوری، عمدتا متاثر از حضور و تحرک گروه ها و احزاب سیاسی و نقش احزاب در فرآیند رفتار انتخاباتی افراد، تاثیرگذار بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با عنوان اینکه جناح های سیاسی، عمدتا اصولگرا و اصلاح طلب دو بال نظام سیاسی کشورند، گفت: دولت ها به دور از تخریب و با نقد سازنده، کارهای یکدیگر را تکمیل می کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ها، کثرت در عین وحدت باعث حضور بیشتر مردم در پای صندق های رای می شود، افزود: شهروندان بایستی در انتخاب ها، بر اساس فرهنگ مشارکت سیاسی حرکت کنند زیرا حرکت در راستای مسایل طایفه ای، نوعی فرهنگ تبعی و به دور از فرهنگ سیاسی است.

فرماندار سقز با عنوان اینکه حفاظت از آرای مردم و کاندیداها، برگزاری انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه، اولویت اصلی برگزارکنندگان انتخابات است، ادامه داد: سلامت، امنیت و حضور پرشور در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات اولویت اصلی مجریان است

برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات اولویت اصلی مجریان است