مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-03اقتصادي

توقیف 15500 ماینر در استان مرکزی/ خاموشی های بدون برنامه به حداقل می رسد


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از توقیف 15500 ماینر در این استان خبر داد و گفت: با هم افزایی بین شرکت توزیع برق و صنایع استان خاموشی های بدون برنامه را به حداقل خواهیم رساند.

- ایسنا/مرکزی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از توقیف 15500 ماینر در این استان خبر داد و گفت: با هم افزایی بین شرکت توزیع برق و صنایع استان خاموشی های بدون برنامه را به حداقل خواهیم رساند.

محمد اله داد شامگاه چهارشنبه 12 خرداد ماه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر انجمن مدیران صنایع و خانه صنعت و معدن ساوه واقع در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، ضمن عذرخواهی در خصوص خاموشی های اخیر بویژه در صنایع به دلیل ناطرازی در تولید و مصرف برق در فصل گرما اظهار کرد: متاسفانه کمبود برق به عوامل مختلفی بستگی دارد و امسال از فصل بهار به دلیل کاهش بارندگی ها و افزایش مصرف، با قطعی زودهنگام مواجه بودیم.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد یک برنامه ریزی دقیق با هماهنگی صنایع در خصوص خاموشی ها صورت گیرد و تلاش خواهیم کرد تا در عمل به خواسته مدیران صنایع در خصوص کاهش بار با استراحت یک یا دو روز در هفته و جایگزینی روزهای تعطیل هماهنگی لازم صورت گیرد و امیدواریم با هم افزایی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 15500 ماینر در استان مرکزی/ خاموشی های بدون برنامه به حداقل می رسد

توقیف 15500 ماینر در استان مرکزی/ خاموشی های بدون برنامه به حداقل می رسد