مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-03پزشكي

با این بازی ها، استرس و افسردگی کودکانتان را در منزل از بین ببرید!


کمبود امکانات آموزشی و ترک تحصیل کودکان در خانواده های کم درآمد و فقیر و افزایش کودکان کار بیشتر از دیگر خانواده ها مشاهده می شود، - با این بازی ها، استرس و افسردگی کودکانتان را در منزل از بین ببرید! ایسنا/قم بازی درمانگر کودک گفت: کمبود امکانات آموزشی و ترک تحصیل کودکان در خانواده های کم درآمد و فقیر و افزایش کودکان کار بیشتر از دیگر خانواده ها مشاهده می شود، ضمن آن که برای کودکان دچار معلولیت در این خانواده نیز آسیب ها به دلیل محدودیت در تردد و دسترسی کمتر آنان به خدمات درمانی و توانبخشی، بیشتر و در واقع، اثرات منفی ناشی از همه گیری بیماری کرونا بر کودکان، بصورت نابرابر ایجاد می شود.

دکتر مریم بهنودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به قرنطینه های خانگی در ایام کرونا گفت: ماندن کودکان در خانه، سبب شده بیشتر در معرض خشونت خانگی قرار بگیرند و سلامت روانی و امنیت کودکان در این شرایط به خطر بیافتد، و همزمان، عوامل تنش آفرین جدیدی برای والدین و مراقبان آنان ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه کودکان خانواده های کم درآمد و فقیر، به دلیل کمبود امکانات ناشی از نبود یا کمبود منابع مالی، در معرض آسیب های بیشتری نسبت به کودکان در خانواده های مرفه می باشند، اظهارکرد: کمبود امکانات آموزشی و ترک تحصیل کودکان در خانواده های کم درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این بازی ها، استرس و افسردگی کودکانتان را در منزل از بین ببرید!

با این بازی ها، استرس و افسردگی کودکانتان را در منزل از بین ببرید!