مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-03سياسي

رسمی شیرینی که 17 ساله شد/البرز میزبان رکاب زنان «حرم تا حرم»


کاروان دوچرخه سواری پست استان خراسان رضوی در قالب طرح حرم تا حرم میهمان البرز بودند و پس از استراحتی به سمت حرم امام حرکت کردند تا در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کنند.

- رضا حمید پور، مدیرکل پست استان البرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کاروان 9 نفره د وچرخه سواران پست استان خراسان رضوی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب طرح حرم تا حرم حرکت خود را از مشهد مقدس آغاز کردند و پس از عبور از استان های خراسان شمالی، گلستان ومازندران، روز گذشته از مسیر محور کندوان وارد استان البرز  شده و مورد استقبال مسؤولان اداره کل پست استان قرار گرفتند.

مدیرکل اداره پست استان البرز با اشاره به اینکه  طرح حرم تا حرم از  17 سال گذشته تا کنون توسط  کاروان دوچرخه سواری پست استان خراسان رضوی  اجرا شده است، افزود: این کاروان با حمل پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) سفر خود را آغاز می کنند با طی مسیری به طول هزار و  270 کیلومتر از خراسان رضوی تا حرم مطهر امام راحل(ره) را رکاب می زنند.

 این مقام مسؤول یادآور شد: پرچم  متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)  پس از تجدید میثاق با آرمان های  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توسط کاروان دوچرخه سواری خراسان رضوی  ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمی شیرینی که 17 ساله شد/البرز میزبان رکاب زنان «حرم تا حرم»

رسمی شیرینی که 17 ساله شد/البرز میزبان رکاب زنان «حرم تا حرم»