مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-03پزشكي

مستندسازی دانشگاهها در بحران کرونا الگویی برای آیندگان خواهد بود


معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مستندسازی و استفاده از ابتکارات و تجربیات موفق دانشگاههای علوم پزشکی در بحران کرونا بعنوان الگویی برای آیندگان خواهد بود.

- ایسنا/فارس معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مستندسازی و استفاده از ابتکارات و تجربیات موفق دانشگاههای علوم پزشکی در بحران کرونا بعنوان الگویی برای آیندگان خواهد بود.

دکتر قاسم جان بابایی در نشست با هیات رییسه و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: استفاده از خرد جمعی اساتید، پزشکان و مسوولین دانشگاههای علوم پزشکی و مستند سازی اقدامات و تجربیات خاص و ارزشمند در مقابله با بیماری کرونا بعنوان الگویی موفق برای کنترل بحرانهای احتمالی آینده در حوزه سلامت و برنامه ریزی برای تامین زیرساختها مورد توجه مسئولین وزارت بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، او تصریح کرد: درسی که از کرونا آموختیم این بود که با داشتن دانشگاههای علوم پزشکی توانستیم کرونا را مدیریت کنیم و چه بسا اگر دانشگاهها نبودند و مانند قبل از انقلاب فقط تکیه بر مرکز بهداشتی داشتیم نمی توانستیم در مقابله با کرونا موفق باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: اقدامات پرستاران و پزشکان در دوران کرونا در شهرهای دانشگاهی متفاوت تر و بهتر از دیگر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی دانشگاهها در بحران کرونا الگویی برای آیندگان خواهد بود

مستندسازی دانشگاهها در بحران کرونا الگویی برای آیندگان خواهد بود