مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-03سياسي

کتاب تدارکاتچی با موضوع سیاسی در شیراز منتشر شد


در آستانه دو انتخابات خردادماه جاری، کتابی تحت عنوان تدارکاتچی با موضوع سیاسی و در قالب داستان توسط نویسنده ساکن شیراز که اصالتی آبادانی دارد، - ایسنا/فارس در آستانه دو انتخابات خردادماه جاری، کتابی تحت عنوان تدارکاتچی با موضوع سیاسی و در قالب داستان توسط نویسنده ساکن شیراز که اصالتی آبادانی دارد، منتشر شد.

تدارکاتچی عنوان کتابی است که موضوع آن مناسب با حال و هوای این روزهای انتخاباتی است، این کتاب داستان مردی از رجال سیاسی است که نامزد ریاست جمهوری شده و در جریان تبلیغات انتخاباتی خود کاملا غافلگیرانه با مرگ خود روبه رو می شود.

او اما روح خود را تسلیم مرگ نمی کند و سعی می کند با جسمی که در حال تجزیه شدن است به جبران اشتباهات چندین ساله خود در سیاست بپردازد و بازی های سیاسی را برهم بزند و تعریفی جدید از سیاست و مملکت داری ارائه دهد.

نویسنده این کتاب عبدالرضا کمال نادیان است که می گوید: داستان این کتاب به طرز شگرفی و به شیوه ای جذاب نوشته شده که خواننده را درگیر می کند و مخاطب آن در وهله نخست برخی افراد دست اندرکار هستند و ماجرای آن می تواند تلنگری به برخی سیاسیون باشد و از طرفی نیز مردم دیگر مخاطب اصلی این کتاب هستند تا تفکر کنند و با توجه به تاثیرگذاری چند بُعدی هر برنامه، اقدام به انتخاب صحیح افراد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تدارکاتچی با موضوع سیاسی در شیراز منتشر شد

کتاب تدارکاتچی با موضوع سیاسی در شیراز منتشر شد