مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-03اجتماعي

بازنشستگان و همسران بازمانده نمونه تامین اجتماعی تقدیر می شوند


مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، گفت: 200 نفر از بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده نمونه همزمان با گرامیداشت روز «خانواده و تکریم از بازنشستگان» تقدیر می شوند.

- ، حسین امیری گنجه، در حاشیه نشست با کارشناسان اداره مستمری ها، افزود: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ بیش از 345 هزار مستمری بگیر تحت پوشش خود دارد که از این میان و در سال جاری 12 نفر به عنوان بازنشسته نمونه سال 1400 معرفی خواهند شد.

وی تصریح نمود: بر این اساس بخشنامه ای با موضوع انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه و چگونگی برگزاری مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحد های ستادی و استانی ابلاغ شد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهرا ن بزرگ تقدیر از نخبگان و بازنشستگان نمونه را با الهام از توصیه های پیشوایان دین مبین اسلام و همسو با راهبردهای کلان به ویژه تعامل حداکثری با شرکاء اجتماعی و باهدف تکریم و تجلیل مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران دانست.

وی با اشاره به فرم فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه گفت: مهم ترین شاخص های انتخاب بازنشسته نمونه سال 1400، داشتن سابقه بالای 20 سال کار آفرینی وایجاد شغل دوران بازنشستگی، موفیقت در رقابت های فرهنگی و علمی، موفقیت در رقابت های ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان و همسران بازمانده نمونه تامین اجتماعی تقدیر می شوند

بازنشستگان و همسران بازمانده نمونه تامین اجتماعی تقدیر می شوند