مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-03اقتصادي

ارائه تسهیلات خرید دوچرخه به تهرانی ها/ دوچرخه های اشتراکی جدید راهی پایتخت


مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل پاک شهرداری تهران توضیحاتی درباره تسهیلات خرید دوچرخه به تهرانی ها، وضعیت دوچرخه های اشتراکی و میزان استفاده از دوچرخه در پایتخت ارائه داد.

-  گروه شهری خبرگزاری فارس -  همزمان با شیوع کرونا میزان استقبال از دوچرخه در بسیاری از کشورهای دنیا افزایش یافت و در حالی که ویروس منحوس کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو در کمین مسافران بود و خطر امکان انتقال این بیماری در این ناوگان مدام از سوی کارشناسان بهداشت و درمان اعلام می شد، ویروس دستش به نوعی به دوچرخه ها و راکبان آنها نرسید.

  همچنین درحالی که طرح ترافیک از سال گذشته و از ابتدای شیوع کرونا چندین بار جهت کاهش آمار مسافران حمل و نقل عمومی لغو شد اما بسیاری از کارشناسان امور شهری و مسوولان شهرداری اعلام کردند همه مسافران خودروی شخصی ندارند که با لغو طرح از آن استفاده کنند و عملا این موضوع فقط ترافیک را در پایتخت افزایش می دهد.

استفاده از دوچرخه در روزهای کرونایی به ویژه ایام پیک این بیماری، پیشنهاد کارشناسان به شهروندان بود که البته این مد حمل و نقلی هم به دلایل مختلف از جمله سربالایی های تهران، کمبود مسیرهای دوچرخه و گران شدن قیمت دوچرخه به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات خرید دوچرخه به تهرانی ها/ دوچرخه های اشتراکی جدید راهی پایتخت

ارائه تسهیلات خرید دوچرخه به تهرانی ها/ دوچرخه های اشتراکی جدید راهی پایتخت