مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-03اقتصادي

فولادمبارکه حتی با کاهش سهمیه برق در تولید و تامین نیاز بازار فعال است


مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت توانیر با اعمال برنامه مدیریت بار، حدود 40 درصد نیاز برق فولاد مبارکه را محدود می کند، - ایسنا/اصفهان مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت توانیر با اعمال برنامه مدیریت بار، حدود 40 درصد نیاز برق فولاد مبارکه را محدود می کند، گفت: تولید محصول و تامین نیاز بازار حتی با کاهش سهمیه برق در فولاد مبارکه انجام می شود.

جواد نیلی احمدآبادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر و اجرای طرح مدیریت بار در مجموعه بزرگ فولاد مبارکه، اظهار کرد: در واقع از اواخر اردیبهشت ماه فولاد مبارکه مشمول محدودیت های مدیریت بار شده است.

وی افزود: سال های گذشته برنامه مدیریت بار از نیمه خرداد ماه و بعضا از ابتدای تیر ماه آغاز می شد، اما امسال این محدودیت ها بسیار زودتر اعمال و فولاد مبارکه درگیر کاهش سهمیه برق شد.

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: به طور قطع هر چه به روزهای گرم و تیرماه نزدیکتر می شویم شدت محدودیت های مدیریت بار بیشتر می شود که این، محدودیت هایی را برای خطوط تولید فولاد مبارکه به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در بحث برق نیز همانند سال های گذشته برنامه مدیریت بار به فولاد مبارکه اعلام شد، توضیح داد: به طور معمول برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادمبارکه حتی با کاهش سهمیه برق در تولید و تامین نیاز بازار فعال است

فولادمبارکه حتی با کاهش سهمیه برق در تولید و تامین نیاز بازار فعال است