مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-03سياسي

دوری از حاشیه ها عامل موفقیت مجلس یازدهم است


دوری از حاشیه های مختلف باعث شده که مجلس یازدهم به عنوان یک پارلمان موفق و مجلسی با عملکرد دارای نمره قبول تلقی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار هیجانی و احساسی کارگشا نیست بلکه باید همراه با امنیت و آرامش باشد تا حلال مشکلات شود؛ بنابراین انقلابی عمل کردن یعنی کار را صحیح، محکم و جدی دنبال شود تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تعیین اولویت برای مجلس یازدهم، عنوان کرد: در بُعد استانی همیشه در مجالس گذشته توصیه می کردند که مجمع نمایندگان واحد و منسجم باشد که برای تحقق این هدف در مجلس یازدهم تلاش بسیاری شده و نتایج مطلوبی نیز گرفته شده است.

حسینی افزود: با وجودی که سال آخر از هشت سال یک دولت وارد مجلس شدیم که بدترین موقعیت برای فعالیت نمایندگان در راستای خدمات رسانی به مردم است ولی حداکثر انسجام را حفظ کرده و بیشتر نمایندگان در جلسات حضور فعالی دارند مگر اینکه غایبان هم عذر موجهی داشته اند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان اضافه کرد: با این انسجام بعد از 6 سال که نتوانستیم در هیئت رییسه مجلس نماینده ای داشته باشیم ولی امسال دو نفر برای هیئت رییسه پیشنهاد شدند که در نهایت یک نفر عضو هیئت رییسه شد؛ همچنین کمیسیون انرژی که هشت عضو از خوزستان داشتیم ولی ریاست کمیسیون را نداشتیم تا دو هفته دیگر ان شاء الله رییس و نایب رییس کمیسیون را از خوزستان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از حاشیه ها عامل موفقیت مجلس یازدهم است

دوری از حاشیه ها عامل موفقیت مجلس یازدهم است