مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-03اقتصادي

30 درصد انگور خراسان جنوبی به خارج از استان ارسال می شود


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: حدود 70 درصد از انگور تولیدی در داخل استان مصرف و بقیه به خارج از استان ارسال می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: حدود 70 درصد از انگور تولیدی در داخل استان مصرف و بقیه به خارج از استان ارسال می شود.

عبدالرضا رضایی، امروز پنج شنبه 13 خرداد به رسانه های گروهی گفت: مناطق عمده تولید انگور در استان به ترتیب شهرستان های قاین، خوسف و زیرکوه هستند که در زمینه برداشت انگور 4 هزار نفر بهره بردار فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آغاز فصل برداشت انگور، افزود: برداشت انگور از 2745 هکتار از باغات استان آغاز شده که از این سطح، 867 هکتار زیر کشت انگور دیم است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه میزان تولید انگور پارسال 16 هزار و 354 تن بوده است، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال 16 هزار و 500 تن انگور از سطح باغات استان برداشت شود.

رضایی با بیان اینکه برداشت انگور از اوایل خرداد ماه به صورت نوبرانه آغاز می شود و تا اواخر شهریورماه ادامه دارد، اظهار کرد: در استان ارقام متنوع انگور وجود دارد که از جمله آن ها می‏ توان به ارقام عسکری، مایه میشی، کوهی، امیری، لعل، حسینی و یاقوتی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد انگور خراسان جنوبی به خارج از استان ارسال می شود

30 درصد انگور خراسان جنوبی به خارج از استان ارسال می شود