مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03سياسي

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)


فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع 1500 بسته غذایی معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

- توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع 1500 بسته غذایی معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، گفت: بسته های معیشتی توزیع شده، شامل مواد غذایی و وسایل ضروری زندگی بوده و بین نیازمندانی که قبلا توسط پایگاه های مقاومت شناسایی شده اند، توزیع می شوند.

وی افزود: گروه های جهادی به صورت محله محور، بسته های معیشتی را بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا که به نوعی در معیشت مشکل دارند، توزیع خواهد کرد.

وی در خصوص 15 خردادماه روز قیام مردم قم نیز افزود: استارت انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد 1342 آغاز شده و در ادامه نیز در بهمن ماه 1357 به پیروزی رسید.

سرهنگ موسی صفی هم چنین با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال جانگداز امام خمینی(ره)، گفت: ما هرچه داریم به برکت این امام بزرگوار و خون شهدا است.

امروز اگر گفتمان انقلاب در کشور جاری شود و گفتمان سازش ناپذیر با استکبار جهانی و گفتمان اتکا به وعده های واقعی الهی که حضرت امام(ره) به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)