مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-03سياسي

اشتغال، عمده ترین مشکل شادگان


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین مشکل ما در شادگان اشتغال است و در این زمینه گرفتاری های جدی در شهرستان داریم.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین مشکل ما در شادگان اشتغال است و در این زمینه گرفتاری های جدی در شهرستان داریم.

مجید ناصری نژاد در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: واقعا از وضع موجودی که مردم دارند، راضی نیستیم و به شدت نگران و گله مندیم و خیلی انتقاد داریم.

معمولا دولت ها در سال آخر فعالیت خود بیشتر تلاش می کردند و پروژه های ناتمام را تمام می کردند اما در این سال ها شاهد تلاش دوستان نبودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سطح شهرستان شادگان نیز چند پروژه بزرگ داریم که اگر دولت تلاش می کرد به نام خودشان به پایان می رسید.

اسکله صیادی حدود 90 درصد پیشرفت کار دارد ولی آن را به پایان نرساندند.

همچنین ایستگاه تصفیه فاضلاب شادگان 97 درصد پیشرفت کار دارد که علی رغم اینکه کار مهم و ضروری شهرستان است، دائما می گفتند ماه آینده، دهه فجر و هفته دولت تا این که چند روز پیش در جلسه ای که داشتیم، قول دادند تیرماه به افتتاح برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، عمده ترین مشکل شادگان

اشتغال، عمده ترین مشکل شادگان