مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-03سياسي

عمده مشکلات کشور با تقویت بخش فرهنگی رفع می شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بسیاری از مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی نیازمند تقویت بخش فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 گفت: تنها راه عبور از مشکلات کنونی کشور و نشان دادن قدرت و توان ایران به دنیا، حضور گسترده در پای صندوق های رأی است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس تاکید کرد: کشور در شرایط کنونی به یک دولت جوان انقلابی نیاز دارد و حضور پُر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، نشان از تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در آستانه یک رویداد بزرگ تصمیم گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار گرفته است، افزود: در روزهای باقی مانده تا انتخابات 1400 نیز مردم با تصمیم گیری درست برای انتخاب فرد اصلح، ولایت مداری خود را به جهانیان نشان می دهند.

راستینه در ادامه با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت های فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه، باید در برنامه ها و حوزه ها مختلف مورد توجه جدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات کشور با تقویت بخش فرهنگی رفع می شود

عمده مشکلات کشور با تقویت بخش فرهنگی رفع می شود