مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-03سياسي

دبیرخانه شهر خلاق مسیر توسعه پایدار شیراز را هموار می کند


شیراز را همه دیده اند و دیگر جایی برای صحبت نیست، آنچه در این دو روز در شیراز دیدیم، از آثار رحمت الهی است که در وجود شیرازی ها و ایرانیان است و خلق اینگونه آثار کار هر کسی نیست.

- ایسنا/فارس دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو گفت: شیراز را همه دیده اند و دیگر جایی برای صحبت نیست، آنچه در این دو روز در شیراز دیدیم، از آثار رحمت الهی است که در وجود شیرازی ها و ایرانیان است و خلق اینگونه آثار کار هر کسی نیست.

حجت الله ایوبی در آیین افتتاح دبیرخانه شهر خلاق با اشاره به برخی ظرفیت های شهر شیراز با اشاره به بازدیدی که از محله نارنج داشتند، اظهار کرد: این محله خیلی حرف برای گفتن دارد، محله ای مهجور که امروز سامان یافته و درست شده و این کار در جهان قابل عرضه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او افزود: کاری که در محله نارنجستان دیدیم فوق العاده زیبا بود حتی در نگارش اشعار روی دیوار از مردم و خانواده ها پرسیده بودند و حتی کودکان آنجا آن را از آن خود می دانستند.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران ادامه داد: در ایران از اینگونه آثار زیاد است، اما چیزی که برایم مهم بود این بود که حتی بازاری ها هم به این آثار توجه داشتند و یک بازاری می گفت نگران آینده این آثار هستیم، امروز دیدم بازار هم در این کار مشارکت داشته و حس زیبایی شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه شهر خلاق مسیر توسعه پایدار شیراز را هموار می کند

دبیرخانه شهر خلاق مسیر توسعه پایدار شیراز را هموار می کند