مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-03سياسي

هنر؛ گویاترین ابزار برای بیان وقایع تاریخی


بیان تاریخ به زبان هنر می تواند تلنگری برای افراد باشد تا به مطالعه آن بپردازند.

- ایسنا/زنجان دبیر انجمن ادبی صراط زنجان، گفت: بیان تاریخ به زبان هنر می تواند تلنگری برای افراد باشد تا به مطالعه آن بپردازند.

حسن پاکزاد در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری شب شعر در زنجان، اظهار کرد: شاید برخی از افراد به طور مستقیم در رابطه با قیام خونین 15 خرداد و ایام ارتحال امام و نیز سایر اتفاقات رخ داده در آن برهه کنکاش نکنند ولی برگزاری برنامه های هنری با این مضمون که با زبان هنر، اتفاقات و ارزش های آن دوره را بیان می کند، به مثابه تلنگری برای افراد است تا وقایع قیام خونین 15 خرداد و ایام ارتحال امام (ره) را نیز مرور کنند.

وی با بیان اینکه نوع مطالعه هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، افزود: افرادی که در برنامه هنری و در قالب اشعار انقلابی، شعر می سرایند، بدون شک در خصوص موضوعات مربوط به دوران انقلاب، روزهای ارتحال امام (ره) و وقایع قیام خونین 15 خرداد مطالعه کرده اند که این می تواند در زنده نگه داشتن آن وقایع تاریخی، تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد.

دبیر انجمن ادبی صراط زنجان با اشاره به برگزاری عصر شعر با عنوان زنده تر از تو کسی نیست در سالن اجتماعات حسینه اعظم زنجان که قرار است در ساعت 17 امروز برگزار شود، تصریح کرد: این برنامه با رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر؛ گویاترین ابزار برای بیان وقایع تاریخی

هنر؛ گویاترین ابزار برای بیان وقایع تاریخی