مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-03سياسي

بازخوانی پرونده قتل دکتر سامی به بهانه ادعای داوری درباره احمدی نژاد


هشدار عبدالرضا داوری به احمدی نژاد درباره «بازخوانی پرونده قتل دکتر سامی»، حاوی هیچ اتهام مشخصی نیست و تنها گفته بازخوانی می کند.

اما به این بهانه و جدای اتهام سنگین مشاور سابق ماجرای نگاهی دوباره انداخته ایم به پرونده قتل دکتر سامی که پس از 33 سال هنوز مشخص نیست، - هشدار عبدالرضا داوری به احمدی نژاد درباره بازخوانی پرونده قتل دکتر سامی ، حاوی هیچ اتهام مشخصی نیست و تنها گفته بازخوانی می کند.

اما به این بهانه و جدای اتهام سنگین مشاور سابق ماجرای نگاهی دوباره انداخته ایم به پرونده قتل دکتر سامی که پس از 33 سال هنوز مشخص نیست، شخصی و انتقام جویانه بوده یا سیاسی و برنامه ریزی شده.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- مشاور پیشین محمود احمدی نژاد به او هشدار داده اگر به بازتولید رفتارهای منافقین و فرقه رجوی در انتخابات ادامه دهد، پرونده قتل و ترور مرحوم دکتر کاظم سامی در آذر 1367 را بازخوانی خواهم کرد.

هر چند این اولین بار نیست که عبدالرضا داوری رییس و مراد پیشین خود را متهم می کند اما این فقره سنگین ترین اتهامی است که می تواند وارد سازد و بعید نیست بر سر این یکی کار به شکایت بینجامد اگرچه کلمات را به گونه ای چیده تا بتواند بگوید به صورت مستقیم اتهام وارد نکرده و تنها گفته پرونده را بازخوانی می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی پرونده قتل دکتر سامی به بهانه ادعای داوری درباره احمدی نژاد

بازخوانی پرونده قتل دکتر سامی به بهانه ادعای داوری درباره احمدی نژاد