مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-03پزشكي

سرپل ذهاب شاید حالا حالاها قرمز بماند


رییس مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و از طرفی کاهش استفاده مردم شهرستان از ماسک، - ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت "قرمز" کرونا در این شهرستان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و از طرفی کاهش استفاده مردم شهرستان از ماسک، احتمال استمرار وضعیت "قرمز" کرونا در این شهرستان وجود دارد.

محسن مرادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان سرپل ذهاب تنها شهرستان با وضعیت قرمز کرونا در استان است، گفت: عوامل مختلفی در ایجاد این وضعیت دخیل هستند که مهمترین آن کاهش استفاده مردم شهرستان از ماسک است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان کاهش یافته و در شهرستان سرپل ذهاب هم وضع به همین منوال است و میزان استفاده مردم از ماسک عملا به زیر 50 درصد رسیده است.

مرادی گفت: از طرفی به دلیل خانوارهای پرجمعیت در شهرستان، متاسفانه مراسم عروسی و عزای شلوغی در سرپل ذهاب برگزار می شد که همین امر موجب انتشار بیش از پیش ویروس کرونا شده است.

وی یادآور شد: بیشتر این مراسم در منازل برگزار شده و با توجه به گرمی هوا راه های تهویه بسته شده و از کولر استفاده می شود که این امر هم علت مضاعفی برای تشدید انتقال ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپل ذهاب شاید حالا حالاها قرمز بماند

سرپل ذهاب شاید حالا حالاها قرمز بماند