مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-03اقتصادي

تامین آب و برق و زمین؛ نیاز سرمایه گذاران در کرمانشاه


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه آخرین وضعیت چند سرمایه گذاری در حال اجرا در استان که امسال و سال گذشته مجوز آنها صادر شده را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه آخرین وضعیت چند سرمایه گذاری در حال اجرا در استان که امسال و سال گذشته مجوز آنها صادر شده را تشریح کرد.

امیرحمزه حیدریان در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که امروز (13 خرداد) برگزار شد، با اشاره به مجموعه تولید پنل های خورشیدی با سرمایه گذاری آلمانی ها، عنوان کرد: مجوز سرمایه گذاری خارجی این پروژه سال گذشته صادر شد، اما اکنون تامین آب به مانع اصلی استارت پروژه تبدیل شده است.

وی نیاز آبی این طرح را 17 لیتر بر ثانیه عنوان کرد و گفت: حتی درخواست حفر چاه برای تامین آب این طرح را داشتند، اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه خواستار همکاری شرکت آب منطقه ای برای تامین آب این واحد شد و اضافه کرد: محل احداث مجموعه تولید پنل های خورشیدی در منطقه سه راهی بیاشوش است که در صورت بهره برداری رونق قابل توجهی در منطقه اورامانات ایجاد خواهد کرد.

حیدریان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری این پروژه در چند فاز به 350 میلیون یورو می رسد و فاز اول آن 92 میلیون یورو سرمایه گذاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب و برق و زمین؛ نیاز سرمایه گذاران در کرمانشاه

تامین آب و برق و زمین؛ نیاز سرمایه گذاران در کرمانشاه