مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-03اقتصادي

رونمایی از سیستم گرمایش تابشی آگرین


استفاده از سامانه های گرمایش تابشی در کشور در سال های اخیر به دلیل مزایای منحصر به فرد آنها در مقایسه با سامانه ای گرمایشی همرفت به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام اخگرتابش، یکی از به روز ترین انواع این سامانه ها در سال 1399 توسط شرکت اخگرتابش تولید و با نام تجاری گرماتاب از آنها یاد می شود- بوده و از سوی دیگر، کمتر از توان حرارتی سامانه مرکزی پرتو می باشد.

در واقع یکی از مهمترین دلایلی که بخش تحقیق و توسعه شرکت اخگرتابش را به طراحی و تولید این سامانه سوق داد، شرایط سالن هایی بود که از یک سو استفاده از تعداد زیادی سامانه های موضعی داخل سالن نمی توانستند راندمان حرارتی مطلوب را فراهم کنند و از سوی دیگر، استفاده از سامانه مرکزی نیز به جهت هزینه و توان حرارتی بالاتر منطقی به نظر نمی رسید.

علاوه بر این از نظر آلایندگی و خطر آتش سوزی سامانه های موضعی در مقایسه با سامانه های مرکزی، ایمنی کمتری دارند و در بسیاری موارد استفاده از مدل های مرسوم به گرماتاب، مورد تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان نبود.

این مساله ناشی از آن است که سامانه های موضعی داخل سالن نصب شده و در صورت عدم تعبیه دودکش – که البته در تعداد بالا هزینه بسیار زیادی را به هزینه های دیگر از جمله هزینه گازکشی، کابل کشی و هزینه تعمیر و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سیستم گرمایش تابشی آگرین

رونمایی از سیستم گرمایش تابشی آگرین