مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-03سياسي

سخنان معاون سیاسی سپاه درباره انتخابات 1400


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت مقابله با تهدیدات کشور خلاصه به مرزهای جغرافیایی نمی شود، گفت: وضعیت جدیدی که در منطقه ایجاد شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه انتخابات راه قوی تر شدن ایران است، گفت: هر رأی مردم قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می دهد.

سردار یدالله جوانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران به حدی است که از هرگونه اقدامات دشمن در حوزه نظامی جلوگیری می کند، اظهار کرد: آمریکا و اسراییل از قدرت ملت ایران هراس دارند و کشور ما امروزه در حوزه نظامی، بومی کردن دانش، صنایع دفاعی و حوزه ژئوپولیتیک قدرتمند هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت مقابله با تهدیدات کشور خلاصه به مرزهای جغرافیایی نمی شود، بیان کرد: وضعیت جدیدی که در منطقه ایجاد شده، دشمن را عاجز کرده است و امروز نیروهای جدید معادله قدرت را تغییر داده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قرارگاه اصلی مقاومت در منطقه است، تصریح کرد: در حوزه دریایی و موشکی، اقتدار، خلاقیت و نوآوری ویژه ای داریم که اقتدار کشور و ملت را ارتقا داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان معاون سیاسی سپاه درباره انتخابات 1400

سخنان معاون سیاسی سپاه درباره انتخابات 1400