مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-03سياسي

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی


سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، - سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر فقید و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دل های مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تازه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در این پیام که امروز منتشر شد، افزود: امام (ره) از دوران مبارزات تا پایان حیات مبارکشان در میدان عمل نیز در نقش یک فرمانده بی نظیر، روند تحول خواهی را رهبری و اقیانوس عظیم ملّت ایران را در مسیر تحقق اهداف، توفانی و متلاطم می کرد.

علوی اظهار داشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی