مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-03سياسي

تکمیل جاده اروندکنار به آبادان/ ثبت سفارش در منطقه آزاد باطل شد


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تکمیل جاده اروندکنار به آبادان و ابطال ثبت سفارش در منطقه آزاد طبق ماده 14 قانون مناطق آزاد خبر داد.

- ، جلیل مختار چهارشنبه شب در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل جاده اروندکنار به آبادان ردیف ملی نداشت ولی با پیگیری های انجام شده از طریق ماده 23 برنامه و بودجه در ردیف ملی قرار گرفت و امسال نیز در سه فاز کار خود را شروع کرده است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه مسکن مهر که معابر آن بلاتکلیف مانده بود، افزود: بر اساس بند ب ماده 6 (فرسوده مناطق اروند و مکران) نوسازی بافت فرسوده ساحل اروند در دستور کار قرار گرفته که فاز اول آن ذوالفقاری است که 67 میلیارد تومان اعتبار برای آن گرفته شد؛ همچنین 27 میلیارد تومان برای سلچ غربی از سازمان بازآفرینی شهری جذب شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طراحی و تأمین اعتبار پل چوئبده با اعتبار 110 میلیارد تومان انجام شده که 50 درصد آن سازمان بنادر، 30 درصد راهداری و 20 درصد توسط وزارت راه تأمین اعتبار می شود.

مختار با اشاره به اینکه مطالبه ابطال ثبت سفارش در منطقه آزاد طبق ماده 14 قانون مناطق آزاد محقق شده است، خبر داد: احداث تصفیه خانه چوئبده و آب شیرین کن و همچنین اختصاص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده اروندکنار به آبادان/ ثبت سفارش در منطقه آزاد باطل شد

تکمیل جاده اروندکنار به آبادان/ ثبت سفارش در منطقه آزاد باطل شد