مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-03بين الملل

فرماندهان مرزبانی سومار و خانقین عراق با یکدیگر دیدار کردند


فرماندهان مرزبانی سومار از توابع شهرستان مرزی قصرشیرین و شهر خانقین استان دیاله عراق روز پنجشنبه در راستای ارتقای تعاملات و ایجاد روابط صمیمانه 2 طرف با یکدیگر دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از کرمانشاه، سرهنگ غلامرضا فتحی زاده فرمانده هنگ مرزی سومار در رأس هیأتی با همتای خود العمید بکر شاکر محمود کلانتر مرزی مندلی و خانقین جمهوری عراق نشست دیپلماتیک با محوریت تعامل و همکاری مشترک مرزی تبادل اطلاعات و مقابله با قاچاق و جرائم مرزی در محل گردان مرزی صلاح الدین عراق برگزار کردند.

فرمانده هنگ مرزی سومار در این نشست در سخنانی هدف از تشکیل این ملاقات را در راستای افزایش اقدامات کنترلی، جلوگیری از هرگونه ورود و خروج عابرین غیرمجاز و مبارزه جدی با قاچاق کالا و احشام در مرزهای مشترک ایران و عراق، تبادل اخبار و اطلاعات و همکاری های متقابل در زمینه موضوعات مشترک و جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان و عابرین غیرمجاز و سایر تخلفات مرزی اعلام کرد.

فتحی زاده افزود: گشت های مرزی مشترک امنیت مرز مشترک را تضمین می کنند و پاسخگو بودن به امورات مرزی به صورت شبانه روزی در 2 طرف مرز یکی از نشانه های جدی بودن طرفین در حفظ و حراست از مرز مشترک است و این مهم باید تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان مرزبانی سومار و خانقین عراق با یکدیگر دیدار کردند

فرماندهان مرزبانی سومار و خانقین عراق با یکدیگر دیدار کردند