مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-03اقتصادي

کشف اخلال در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 10 میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی به دلیل امتناع از تحویل بیش از 633 تن نهاده های دامی به مصرف کنندگان واقعی خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 10 میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی به دلیل امتناع از تحویل بیش از 633 تن نهاده های دامی به مصرف کنندگان واقعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی, اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر جلوگیری از بارگیری و یا تاخیر در انتقال و تحویل 633 تن و 100 کیلو نهاده های دامی به 14 خریدار و مصرف کننده واقعی در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های لازم، صحت گزارش های دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده های دامی به این خریداران خودداری کرده بود، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی و با پیگیری و تلاش ماموران، نهایتاً تمامی محموله های موردنظر به صورت کامل، هر چند با تاخیر چند روزه تحویل خریداران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اخلال در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

کشف اخلال در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری