مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-03اقتصادي

استفاده از ماسک در ماکو بشدت کاهش یافته است


رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در شهرستان ماکو بشدت کاهش یافته و هر لحظه احتمال ورود به وضعیت قرمز وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در شهرستان ماکو بشدت کاهش یافته و هر لحظه احتمال ورود به وضعیت قرمز وجود دارد.

علی محمدی ایروانلو امروز 13 خرداد در چهل و یکمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس ماکو که در محل فرمانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان رو به بهبودی و نرخ رشد ابتلا نیز 2 درصد است، اظهار کرد: بررسی ها و گزارش های میدانی متاسفانه گویای رشد عادی انگاری و بی توجهی مردم به مسئله پیشگیری از شیوع کروناست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در شهرستان ماکو بشدت کاهش یافته و هر لحظه احتمال ورود به وضعیت قرمز وجود دارد .

به گفته فرماندار ماکو، اکیپ مشترک نظارت بر پروتکل های بهداشتی به کلیه مشاغل نظارت خواهند نمود و در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی مشاغل گروه های 1 ، 2 ، 3 و 4 در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم پلمپ خواهند نمود.

محندی تاکید کرد: با توجه به اینکه در بوستان های سطح شهر خصوصا پارک امام استفاده از ماسک توسط شهروندان رعایت نمی شود ، مقرر شد هرچه سریعتر کارگروهی جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک در ماکو بشدت کاهش یافته است

استفاده از ماسک در ماکو بشدت کاهش یافته است