مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-03بين الملل

فیلیپین از بازنگری در توافق دفاعی با آمریکا خبر داد


سفیر مانیل در واشنگتن به رویترز گفت که پیمان دفاعی دو دهه ای میان فیلیپین و ایالات متحده تغییر یافته و شرایط جدید آن برای بررسی به رییس جمهور رودریگو دوترته ارائه شده است.

- سفیر مانیل در واشنگتن به رویترز گفت که پیمان دفاعی دو دهه ای میان فیلیپین و ایالات متحده تغییر یافته و شرایط جدید آن برای بررسی به رییس جمهور رودریگو دوترته ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز،.

توافقنامه نیروهای بازدید کننده (VFA) ، که قوانینی را برای چرخش هزاران سرباز آمریکایی در داخل و خارج از فیلیپین برای تمرین های جنگی فراهم می کند در صورت تصمیم دوترته به فسخ آن، در ماه اوت پایان می یابد.

دوترته سال گذشته پس از محرومیت دریافت ویزای ایالات متحده ، در یک انتقاد خشمگینانه VFA را به طور یک جانبه لغو کرد ، اما دو بار فسخ آن را به حالت تعلیق درآورد تا به گفته مقامات فیلیپین دریچه ای برای توافق با شرایط بهتر فراهم شود.

خوزه مانوئل روموالدز، سفیر فیلیپین در واشنگتن در یک مصاحبه مجازی گفت: ما اطمینان داریم که دوترته شاهد پیشرفت ها و تغییرات چشمگیری در توافق خواهد بود.

روموالدز مشخص نکرد که چه بازنگری هایی انجام شده است ، اما گفت شرایطی که اکنون روی آنها توافق شده قابل قبول و سودمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپین از بازنگری در توافق دفاعی با آمریکا خبر داد

فیلیپین از بازنگری در توافق دفاعی با آمریکا خبر داد