مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-03سياسي

پیشرفت های چشمگیری در صنعت برق صورت گرفته است


نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های چشمگیری در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق صورت گرفته است.

- ایسنا/لرستان نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های چشمگیری در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق صورت گرفته است.

مهرداد ویسکرمی در آیین بهره برداری از اصلاح و بهسازی شبکه روستاهای چم داوود، چم چره، چنارباباجان و شهرک دام شهرستان چگنی که امروز 13 خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق پیشرفت های چشمگیری داشته ایم که شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز همگام با تمام کشور موفق عمل کرده و در بعضی از موارد مانند برق رسانی به روستاها پیشرو بوده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات برق لرستان تصریح کرد: مدیرعامل برق لرستان از جمله مدیران پرتلاش و جهادی در استان بوده که برق دار کردن روستاها در سریع ترین زمان ممکن در سیل 98 شاهدی بر این مدعا است.

فریدون خودنیا مدیرعامل برق لرستان با اشاره به اینکه در طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای کشور 450 روستا سهم لرستان است، گفت: در مرحله اول شبکه برق 26 روستا اصلاح و بهسازی شد و در این مرحله نیز چهار روستای دیگر به آن افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های چشمگیری در صنعت برق صورت گرفته است

پیشرفت های چشمگیری در صنعت برق صورت گرفته است