مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-03سياسي

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد.

حجت الاسلام حسین جلالی امروز 13 خردادماه با اشاره به بازدید از جاده شاهزاده عباس رفسنجان اظهار کرد: تقریبا 10 روستا در مسیر جاده شاهزاده عباس قرار گرفته و این مسیر سالها محل تردد روستاییان است و علاوه بر محل ییلاق و قشلاق دامداران، منطقه گردشگری و زیارتی است که آخر هفته جمعیت زیادی به خود می بیند و می توان گفت جاده پرترددی است.

وی عنوان کرد: متأسفانه این جاده خاکی و نامناسب است و رهگذران عبوری ازجمله روستاییان که برای خرید مایحتاج خود باید این مسیر را طی کنند مدعی هستند که خودروهایشان بر اثر خرابی جاده فرسوده شده است.

جلالی ادامه داد: از آنجا که روستاهای این منطقه در جوار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قرار گرفته اند و تعدادی از روستاها در اختیار مجتمع است، توقع اهالی منطقه از مس، آسفالت این مسیر است که با توجه به درخواستی که از مجتمع مس رفسنجان انجام شد موافقت کردند و زیرسازی دو و نیم کیلومتر از جاده طی انعقاد قرارداد با پیمانکار در حال اجراست و قرار است ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان