مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-03اقتصادي

پیگیر ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی هستیم/ هنوز زمان مشخص نیست


مدیرکل دفتر یارانه های نقدی و غیرنقدی سازمان هدفمندی سازی یارانه ها از پیگری ثبت نام عمومی از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی از دستگاه های اجرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان هدفمند سازی یارانه ها، جمشید امینی مدیرکل دفتر یارانه های نقدی و غیرنقدی سازمان گزارش عملکرد این حوزه ارائه کرد.

وی با تاکید بر وظایف قانونی این دفتر و در راستای اجرای بند (الف) ماده (7) قانون هدفمند کردن یارانه ها در موضوع پرداخت نقدی و غیرنقدی گفت: یکی از اهداف و برنامه های مهم  این دفتر در سال 1400، پیگیری ثبت نام عمومی از متقاضیان یارانه نقدی و یارانه حمایت معیشتیِ خانوار از دستگاه اجرایی مربوطه است.

امینی مطالعه و برنامه ریزی توانمندسازی اقتصادی خانوار و برنامه ریزی و سیاست گذاری در حمایت از زنان سرپرست خانوار را از اولویت اقدامات و برنامه های این دفتر در سال 1400 بیان کرد و افزود؛  بر اساس بند (ب) ماده (7) قانون هدفمند کردن یارانه ها، مطالعات در حوزه های مختلف از جمله، شناسایی ساکنین مناطق محروم کشور و حاشیه کلانشهرها به منظور تعیین میزان پرداخت یارانه نقدی آنان، کمک به گسترش پوشش بیمه اجتماعی گروههای فاقد بیمه از طریق تعیین میزان پرداخت بخشی از حق بیمه آنان، پیشنهاد افزایش بسته خدمتی در خصوص پوشش دارویی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی هستیم/ هنوز زمان مشخص نیست

پیگیر ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی هستیم/ هنوز زمان مشخص نیست