مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-03اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب همدان تیرماه افتتاح می شود


پروژه تصفیه خانه فاضلاب همدان که یکی از بهترین پروژه های کشور و کم نظیر در خاورمیانه است، تیرماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب همدان که یکی از بهترین پروژه های کشور و کم نظیر در خاورمیانه است، تیرماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود.

سیدسعید شاهرخی پنج شنبه 13 خردادماه در حاشیه بازدید از سد اکباتان و تصفیه خانه همدان با اشاره به اینکه برای پروژه تصفیه فاضلاب شهر همدان بیش از 500 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در سال جاری با کاهش 40 درصدی نزولات مواجه بودیم که زنگ خطری است و باید منابع آبی به دقت مدیریت شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری مردم در این زمینه، بیان کرد: طی سه سال گذشته سه سد در استان افتتاح و آبگیری شدند و ذخیره مطمئنی محسوب می شوند، همچنین بر اساس برآورد صورت گرفته اگر مردم در استفاده از آب همکاری و صرفه جویی کنند چالش عمده ای در سراسر استان نخواهیم داشت.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1700 لیتر در ثانیه آب در اختیار داریم، اظهار کرد: برای استقاده از منابع آبی علاوه بر آب شرب بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری نیز نیاز به استفاده از آب برای ادامه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب همدان تیرماه افتتاح می شود

تصفیه خانه فاضلاب همدان تیرماه افتتاح می شود