مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-03سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده منافع و امنیت ملی کشور است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و تضمین منافع و امنیت ملی کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در  نشست اعضای بسیج اساتید استان کردستان در سنندج، ضمن تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و ایام در ایران پایه گذاری کرد که نه تنها برای ملت ایران بلکه ارمغانی برای تمام ملت های آزدایخواه جهان بود.

وی یادآور شد: تغییر رژیم در ایران شخصیت واقعی به مردم ایران ارایه کرد و هویت مطالبه گری و اراده واقعی مردم را در ابعاد مختلف به مردم ارایه کرد.

تغییر و تحول بزرگ در جامعه مرهون برگزاری انتخابات است فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ما در آستانه جابجایی قدرت و انتخابات در کشور هستیم، برگزاری انتخابات حداکثری تغییر و تحول بزرگی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

سردار حسینی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی و تاثیرگذار در سرنوشت کشور دانست و گفت: رییس جمهور وظایف گسترده و وسیعی بعهده دارد و از اختیارات متعددی برخوردار است.

وی بر حضور و مشارکت حداکثری لایه های مختلف جامعه در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: مردم باید رییس جمهوری در تراز انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده منافع و امنیت ملی کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده منافع و امنیت ملی کشور است