مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-03سياسي

خوشنویسان اصفهانی از آفتاب نوشتند / رونمایی 3 اثر خوشنویسی ازاشعار امام خمینی (ره)


ویژه برنامه «سوگ آفتاب» به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به همت حوزه هنری اصفهان در عمارت سعدی برگزار شد.

- ، مجتبی شاه مرادی، رییس حوزه هنری اصفهان در ویژه برنامه سوگ آفتاب به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ضمن این ایام اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان فصل جدید تاریخ کشور محصول قیام امام خمینی (ره) بوده است.

وی افزود: ما بر این باور بودیم که با توجه به ابعاد و وجوه مختلف شخصیت امام خمینی (ره)، برگزاری آیین سوگواری برای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حوزه هنری باید متفاوت با دیگر مراسم ها باشد؛ برهمین اساس و به همت جمعی از هنرمندان خوشنویس و تذهیب گر سه اثر به پاسداشت شخصیت حضرت امام خمینی تولید شد.

تولید آثار هنری و پنهان کردن آن ها در گنجینه ها ظلم به آثار هنری و هنرمندان است شاه مرادی در ادامه گفت: بُعد عرفانی شخصیت امام خمینی (ره) برای افرادی که با این وجه از شخصیت ایشان آشنایی دارند شگفتی آور است و بسیاری از اشعار مشهور بین مردم منسوب به امام خمینی (ره) است.

رییس حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه تولید این گونه آثار و پنهان کردن آن ها در گنجینه ها ظلم به آثار هنری و هنرمندان است، افزود: عزم ما بر این بوده که این آثار به چرخه بستر هنری استان برسند و همزمانی برگزاری روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنویسان اصفهانی از آفتاب نوشتند / رونمایی 3 اثر خوشنویسی ازاشعار امام خمینی (ره)

خوشنویسان اصفهانی از آفتاب نوشتند / رونمایی 3 اثر خوشنویسی ازاشعار امام خمینی (ره)