مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-03سياسي

استعفای 3 نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر


فرماندار اهر از استفای 3 نفر از کاندیداهای انتخابات شورای شهر اهر خبر داد و گفت: با قبول این استعفاها مجموع کاندیداها به 73 نفر رسید.

- ، رسول خدابخش ظهر امروز پنج شنبه در جلسه کمیته رصد فضای مجازی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان اهر برگزار شد با اشاره به این که استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی ممنوع است، اظهار داشت: کاندیداها بایستی در ابتدا مسئولین ستادهای انتخاباتی را معرفی و سپس اقدام به برپایی ستاد انتخاباتی نمایند و هر کاندیدایی می تواند 2 ستاد آقایان و بانوان راه اندازی کند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر در هیأت اجرایی گفت: شهادت می دهم هیچ غرضی در طول فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر در هیأت اجرایی درکار نبود و به طوری که پرونده کاندیداهایی 7 بار مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما به عنوان هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر اهر نمی توانیم به مراجع بالادستی از جمله هیأت نظارت بر انتخابات بگوییم چرا فلان داوطلبان را ردصلاحیت کرده اید و طبق قانون داوطلبان ردصلاحیت شده می توانند با مراجعه به مراجع ذی صلاح دلیل ردصلاحیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 3 نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر

استعفای 3 نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر